пн-пт: 10.00-19.00

Гарантії

ГАРАНТІЇ

Інтернет-магазин меблів (MEBLAS) здійснює продаж фабричних меблів, і з цього гарантійне обслуговування виробляє фабрика-Виробник відповідно до вимог Законодавства України.

Гарантії та прийом претензій

1. Гарантійне обслуговування меблів здійснюється відповідно до вимог та у строки, встановлені Законом України «Про захист прав споживачів».

Покупець має право брати участь в огляді товару особисто, або через свого представника (відповідно до статті 12, 14 статті Закону України «Про захист прав споживачів»)

Гарантійний період починається з дати продажу товару споживачу

Дефекти спричинені з вини виробника, виявлені під час гарантійного терміну, будуть безкоштовно усунені або товар буде замінено.

Товар не підлягає гарантійному обслуговуванню у таких випадках:

  • за відсутності позначки магазину про продаж (дати продажу, прізвища, ініціалів продавця та його підписи);

    ; li>

  • за наявності дефектів, що виникли внаслідок неправильного транспортування, експлуатації або використання споживачем неякісних засобів для догляду за меблями;
  • при самостійному збиранні меблів (тобто не уповноваженими представниками Продавця);
  • у разі якщо товар ремонтувався самостійно споживачем або третіми особами, які не були уповноважені представниками (MEBLAS)
  • змінена конструкція виробу або комплектуючих споживачем;
  • минув гарантійний строк;
  • є дефекти, про які споживачеві було відомо перед продажем меблів, і внаслідок яких споживач отримав індивідуальну знижку.

Претензії до якості, що виникли протягом гарантійного терміну, слід направляти до магазину. , в якому було придбано меблі, з пред'явленням товарного чека (квитанції, фіскального чека або іншого розрахункового документа).

У разі відсутності вищезгаданого документа претензії прийняті не будуть.

Меблі з дефектами, які виникли з вини покупця внаслідок: навантажень, що перевищують встановлені норми ГОСТ 19917-93, розривів, забруднення, неналежної експлуатації та інших подібних причин можуть бути відремонтовані за рахунок покупця.

Фабрика-Виробник залишає за собою право вносити зміни в конструкцію виробів, якщо це не тягне за собою погіршення їх споживчих якостей, що не залежить від інтернет-магазину (MEBLAS)

Колір шкіри, тканини та комплектуючих з деревини незначно відрізнятися від зразка, що не залежить від інтернет-магазину (MEBLAS)

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» за порушення встановлених правил експлуатації меблів, відшкодування матеріальної та моральної шкоди не здійснюється, а вимоги щодо усунення недоліків не приймаються.