Гарантії
ГАРАНТІЇ
Інтернет-магазин меблів (MEBLAS) здійснює продаж фабричних меблів, і з цього гарантійне обслуговування виробляє фабрика-Виробник відповідно до вимог Законодавства України.
Гарантії та прийом претензій
1. Гарантійне обслуговування меблів здійснюється відповідно до вимог та у строки, встановлені Законом України «Про захист прав споживачів».
Покупець має право брати участь в огляді товару особисто, або через свого представника (відповідно до статті 12, 14 статті Закону України «Про захист прав споживачів»)
Гарантійний період починається з дати продажу товару споживачу
Дефекти спричинені з вини виробника, виявлені під час гарантійного терміну, будуть безкоштовно усунені або товар буде замінено.
Товар не підлягає гарантійному обслуговуванню у таких випадках:
- за відсутності позначки магазину про продаж (дати продажу, прізвища, ініціалів продавця та його підписи);
; li>
- за наявності дефектів, що виникли внаслідок неправильного транспортування, експлуатації або використання споживачем неякісних засобів для догляду за меблями;
- при самостійному збиранні меблів (тобто не уповноваженими представниками Продавця);
- у разі якщо товар ремонтувався самостійно споживачем або третіми особами, які не були уповноважені представниками (MEBLAS)
- змінена конструкція виробу або комплектуючих споживачем;
- минув гарантійний строк;
- є дефекти, про які споживачеві було відомо перед продажем меблів, і внаслідок яких споживач отримав індивідуальну знижку.
Претензії до якості, що виникли протягом гарантійного терміну, слід направляти до магазину. , в якому було придбано меблі, з пред'явленням товарного чека (квитанції, фіскального чека або іншого розрахункового документа).
У разі відсутності вищезгаданого документа претензії прийняті не будуть.
Меблі з дефектами, які виникли з вини покупця внаслідок: навантажень, що перевищують встановлені норми ГОСТ 19917-93, розривів, забруднення, неналежної експлуатації та інших подібних причин можуть бути відремонтовані за рахунок покупця.
Фабрика-Виробник залишає за собою право вносити зміни в конструкцію виробів, якщо це не тягне за собою погіршення їх споживчих якостей, що не залежить від інтернет-магазину (MEBLAS)
Колір шкіри, тканини та комплектуючих з деревини незначно відрізнятися від зразка, що не залежить від інтернет-магазину (MEBLAS)
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» за порушення встановлених правил експлуатації меблів, відшкодування матеріальної та моральної шкоди не здійснюється, а вимоги щодо усунення недоліків не приймаються.